Evli çiftle çılgın gecemiz

Merhaba arkadaşlar Harika bir seks hikayemi sizlere de anlatmak istiyorum Bizim mahallede çok sık alış veriş yaptığımız bir bakkal var Ben bu bakkala alışverişe değil de aslında karısını görmeye gidiyordum O kadar seksi bir kadındı ki onu her gödüğümde sikmenin hayalleri ile yanıp tutuşur hale gelmiştim O kadar güzel değildi ama gerçekten çok seksiydi ve bu da beni ona fazlası ile çekiyordu Artık hemen hemen her gün bakkala gidince de bu defa kadının bana ilgisi başladı değerli sikiş hikayesi okurları 21 yaşında yakışıklı genç aktif jigoloyum.Bundan 1.5 ay önce akşam 10 civarında orta düzey bir bakkala bira almaya gitmiştim.Bakkal`da benden başka kimse yoktu Bakkal sahibi hüseyin dışında İsmini sonradan öğrendiğim hüseyin 49 yaşında kısa tombul bıyıklı beyaz tenli bir adamdı Alışverişimi bitirdim ve kasaya gittiğimde kimse yoktu Seslendim gelen olmadı Bakkal`ın arka köşesinde orta düzey bir odası vardı oraya yöneldim Buruşuk bir perdeyle kapanmış kapıdan içeri baktım. Çok ufak dar bir yerdi Olgun bakkal bilgisayar başına oturmuş dalmış gitmiş chatleşiyordu.Sesimi çıkarmadan ekranına gizlice baktığımda gay sex resimlerine baktığını gördüm O an acaip etkilenmiştim Olgun adama alışverişim bitti dememle adam pür telaş ekranını kapadı ve geldim dedi Heyecandan terlemiş sanırım ekranını görüp görmediğimi merak ediyordu Tam kasada ücreti verecekken Resimler fena değil değil mi dedim.Olgun adam put gibi kaldı ve sadece evet diyebildi Daha önceden böyle bir şey yaşayıp yaşamadığını sorduğumda hamamda bir kere 24lük bir gence siktirdiğini ve o günden beri unutamadığını söyledi.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment